Omsulning klätterskor?

Någon som har adressen till stället i Halmstad som sular om klätterskor tror det heter 2climb? Eller något annat bra ställe.

Re: omsulning!

Hej!

Jag har sett att det sitter ett anslag på Fjällsport i Göteborg om att man kan skicka skorna till ett ställe som jag tror är det du menar, du kan ju alltid kontakta Fjällsport och fråga. http://www.fjallsport.se

Jag som bor i Göteborg köpte gummi på Fjällsport och lämnade in skorna hos en skomakare som de rekommenderade för omsulning (blev billigare än att skicka iväg). Jag är nöjd med resultatet. Kanske finns någon skomakare i dina trakter som kan lösa det.
Finns ju en del gamla trådar om detta om du söker i forumet.

/Marcus

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Gummi

Var kan man få tag på bra gummi och sula om själv? Northstar har Triopgummi, men det går fet-bort. 5.10 eller Madrock eller Vibram skulle vara intressant.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips