Dags att köpa nytt rep, mitt Ederid Skyline börjar visa sin kärna... Har tittat på massa rep, Både enkel och dubbel och kommit fram till att jag vill ha ett relativt kraftigt rep som tål en del topprepande och redpointande. Har tittat på Beal Topgun, Edelrid Skyline och Rocca Tasmania. Den stora skillnaden är fångrycket. Beal har mycket lägre fångryck. Vad ska jag köpa? Klättrar mest sport och crag-trad.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nytt rep. Lågt/högt fångryck?
- Trådstartare Vandrare
- Start datum
Betalt samarbete
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jag har med ett topgun som jag har använt denna sommar.
Jag är helnöjd me det repet och jag topprepar en hel del men lite lead på sportleder blir det med.
Köpte mitt på http://www.Sweclimb.com butiken.
Jag är helnöjd me det repet och jag topprepar en hel del men lite lead på sportleder blir det med.
Köpte mitt på http://www.Sweclimb.com butiken.
Dela: