• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nyinflyttad söker klätterkompis(ar) för bouldering KC Telefonplan

Hej! :)

Nyinflyttad till Hägersten och söker någon/några sköna att bouldra med. Har bara klättrat i två veckor drygt, men klarat klättra några 6C.

Lite om mig -> Man 31 år, inflyttad från Sandviken/Gävle och är sambo med min flickvän i Hägersten. Blir aldrig arg och skrattar allt som oftast [emoji16]

Stockholm Climbing Group på en portal som heter Meetup.com är bra för att hitta klätterevenemang och för att bygga upp ett klätternätverk.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?
Facebook-gruppen Stockholm Climbing Group är rätt aktiv och bra att använda om man vill ha sällskap när man bouldrar. Finns även andra fb-grupper, men jag är osäker på hur aktiva de är.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips