North Face Skaljackor

Hej!

Jag letar efter en bra skaljacka som jag kan ha under kalla vinterdagar samt använda som regnjacka. Jag kikade lite på annonssidor på nätet där det fanns ganska många såna här jackor, helt nya, ofta flera stycken i olika färger och storlekar. North Face Summit jackor och likande modeller. Dessa jckor såldes alltså helt oanvända till mycket bra priser, är det någon som vet om det kan vara något skumt med dessa? Kopior kanske?

Är det en bra jacka i övrigt?

MVH Jonas.

Klart att det är kopior...

bombardier; sa:
Hej!

Jag letar efter en bra skaljacka som jag kan ha under kalla vinterdagar samt använda som regnjacka. Jag kikade lite på annonssidor på nätet där det fanns ganska många såna här jackor, helt nya, ofta flera stycken i olika färger och storlekar. North Face Summit jackor och likande modeller. Dessa jckor såldes alltså helt oanvända till mycket bra priser, är det någon som vet om det kan vara något skumt med dessa? Kopior kanske?

Är det en bra jacka i övrigt?

MVH Jonas.

Svergie har svämmat över av billiga TNF kopior, så ska du köpa en TNF jack gör det i en butik och inte genom en privatannons till ett billigt pris!

//Micke

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips