Nåt blir fel

Jag har två stycken synmat, och har upplevt att dom presterar olika bra under olika förhållanden.
T ex har även jag ett synmat 9 LW, som har hållit mig varm i under -10C i tält, men som också har känts lite kyligt strax under nollan i hängmatta.
Min teori är att uppblåsbara liggunderlag är känsliga för drag.
Men det är bara en teori.
Nu berättade du inte hur du låg i övrigt, så jag vet inte om det är relevant i ditt fall.
 
Jag har två stycken synmat, och har upplevt att dom presterar olika bra under olika förhållanden.
T ex har även jag ett synmat 9 LW, som har hållit mig varm i under -10C i tält, men som också har känts lite kyligt strax under nollan i hängmatta.
Min teori är att uppblåsbara liggunderlag är känsliga för drag.
Men det är bara en teori.
Nu berättade du inte hur du låg i övrigt, så jag vet inte om det är relevant i ditt fall.

Det var intressant, jag ska ta med det i beräkningen, då jag känt drag i tältet. Får testa att minska draget för att se om det kan vara det.

Jag ligger på sidan, i fyran i princip.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.