Någon som vill köpa en fin kanot?

Hej!

Vi har en jättefin kanot som i somras blev totalrenoverad enligt konstens alla regler. Ett hål blev grundligt lagat och den blev målad av min väldigt noggranne man.

Vi eller snarare jag kände dock efter några vändor till sjön att detta inte var min grej. Jag tyckte det var lite tungt och bökigt att få upp kanoten på biltaket. Det blev också lite trångt med 3 barn och två vuxna. Eller inte trångt kanske men barnen gnällde lite att de blev blöta. Mysigt att paddla men vägen dit var lite omständlig, kanoten är ju ett åbäke.

Vi är lite inne på att sälja den... Vad är rimligt pris? Har ingen bild tyvärr men den är fin. Finns inget att anmärka på.
Kanoten är en inkas 533 glasfiberkanot och finns utanför Göteborg.
 
För tusan! Bit i hop och ta i lite.
Se det som träning istället för gymmet.
Gnäller ungarna så dra in på godiset.

Allvarligt talat så kan du nog tänkas få 2500 -3500:- om den verkligen är fin.
På blocket ligger begärt pris ofta kring 5000:- men annonserna ligger kvar länge.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Ok. Kan man förvara den utomhus i vinter upp o ner?
Eller behöver den täckas över eller vara inomhus?

Vad kan hända om den ligger ute under vintern?
 
Vår kanot ligger utomhus upp och ner, liksom svärföräldrarnas gjort i alla år. Det som kan hända om man har otur är att den blir överkörd av en skoter som knäcker kölen på den. Har jag hört.
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Hej!

Vi har en jättefin kanot som i somras blev totalrenoverad enligt konstens alla regler. Ett hål blev grundligt lagat och den blev målad av min väldigt noggranne man.

Vi eller snarare jag kände dock efter några vändor till sjön att detta inte var min grej. Jag tyckte det var lite tungt och bökigt att få upp kanoten på biltaket. Det blev också lite trångt med 3 barn och två vuxna. Eller inte trångt kanske men barnen gnällde lite att de blev blöta. Mysigt att paddla men vägen dit var lite omständlig, kanoten är ju ett åbäke.

Vi är lite inne på att sälja den... Vad är rimligt pris? Har ingen bild tyvärr men den är fin. Finns inget att anmärka på.
Kanoten är en inkas 533 glasfiberkanot och finns utanför Göteborg.
Finns kanoten kvar?

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.