någon från karlstad...

som ska till sthlm på utsidan event-grejen?! vill väldigt gärna dit, men det är inte någon som vill följa med... lite tråkigt att fara så långt själv, vore juh bra om man kunde samåka.
 
Event

Hejsan Kristin!
Det var ett litet tag sen sist och ingen forspaddling har det blivit av sen Björbo. Såg att du skrev på utsidan om sällskap till Utsidan event. Funderar själv på det däringa eventet men har inte planerat något närmare än så.
Annars har jag fokuserat på klättring, skridsko, spelar innebandy och dansar salsa. När våren kommer är jag sugen på kanotpolo igen då det var något av det roligaste jag har gjort.
Om du åker till eventet kanske vi kunde ta en fika eller något i samband med eventet?

Hälsningar
Robert
 
jäkla fel datum

Hej igen
Inte utan att man är lite virrig! Jag förväxlade några datum, eventet har ju redan ägt rum! Tänkte på vildmark och äventyrsmässan i slutet på mars som du kanske skulle åka på. Nåja, fika kanske vi kan göra ändå framöver.
//Virrpannnan Robert
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.