• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

nagon annan med smabarn?

Hej jag letar efter nagon annan med smabarn (min lilla tjej ar 3 ar) som tycker om att vara ute och 'gora' saker haromkring (Linkoping). Jag tycker om att cykla, talta, bygga kotte-djur, vandra (inte hardcore), klattra, paddla, och allmant vara utomhus! -Men jag tankte att det ar ju roligare om man ar fler :) (det ar bara hon och jag sa det blir lite langtrakigt ibland...)

Kanske var en dum ide' men man kan ju forsoka!? (kompisar jag har har ar antingen barnlosa eller ej utomhusisar :( )

Hor av er! /Moa (& Jade)
 
Hej!

Vi hade gärna varit med men vi bor på andra sidan Vättern i Västergötland. Det verkar vara ont om utisar som är småbarnsföräldrar vi har letat här omkring också. Men Linköping är ju hyfsat stor stad så det borde inte vara omöjligt.

Lotta
 
ja vad synd! -jo det maste ju finnas massor...men cruxet ar ju att 'hitta' dom!
Jag far ga runt med skylt och telefon nr. pa ryggen :)

Eller starta en 'utomhus-smabarns-grupp' (kanske inte en sa dum ide faktiskt!?)

glad midsommar!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
aco Nagon i München? Träffar 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.