Multisportlag sökes!

Hejsan!

Mitt namn är Kristian Martin, jag är 33år och letar efter ett multisportlag, jag är f.d elit orienterare som lade av med orientering då jag tyckte det var trist.
Jag har sedan en tid tillbaka blivit mer och mer intresserad av Multisport.
Är grön i sporten men har en vilja av stål.
Hör av er.

Kanske ska tillägga att jag nu bor i Eskilstuna, men har för avsikt att flytta norrut när tillfälle ges.

//Kristian

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Gävle-Luleå

Tjenare!

Jag vill helst av allt hamna i Piteå, men det kan man aldrig veta. Men jag kollar nytt jobb från Gävle i söder upp till Luleå.

//Krille

Multisportlag i E-tuna

Det finns några här i stan som kallar sig för Team Fenix. Kolla upp dem, de har kört några Svenska cupen-tävlingarna.

Men det är förstås inte aktuellt om du skall flytta norrut. Lycka till.

Erik

Team Fenix

Jo jag vet att det finns ett lag här i Eskilstuna, men det är inte av intresse då jag har för mål att röra på mig.

Men tack ändå.

//Krille

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips