Multisport i Malmö & Lund

Det har bildats en ny Multisport klubb i Malmö/Lund.

Heleneholms Multisport är en klubb som siktar på bredd mot toppen, hos oss är alla välkomna att träna och tävla inom multisport.

Helenholms Multisport tränar tillsammans med andra uthållighetsidrotterna inom Heleneholms IF i Malmö och Lund.

http://www.skaneadventure.nu

Hej!

Det låter väldigt intressant! Precis vad jag skulle behöva i vinter rusket. Men jag tittade på er hemsida och det ser inte ut som om ni har så många tränningar i lund? Ni tränar mest i malmö eller?
Jag bor i lund och vist går det att ta sig till malmö men det är ju naturligtvis skönare att vara i lund...

mvh
emet

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Månadens fråga: Vandring i Sarek – varifrån utgår du helst?

Har du vandrat i Sveriges största högfjällsområde? Då vill vi veta: vilken plats tycker du är bäst att utgå från?
Mycket av träning är förvisso i Malmö men visst körs det en hel del i Lund oxå. De som bor i Lund brukar även ordna samåkning till Malmöträningarna.

Onsdag 19.00 Löpning Lund
Lördag 14:00 Långlöpning Skrylle, Lund
Söndag 10:00 Cykling, mtb eller landsväg Genarp eller Lund

Hojta gärna till om du är sugen på att prova på någon dag!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips