Multisport/extreme tjej!!

Hej!
Jag heter Ulrika, 32 år, och är intresserad av multisport. Har tidigare tävlat i löpning och landsvägscykel. Är hyfsat vältränad och kör för tillfället 4-5 pass i veckan, allt från MTB till crosstraining och simning. Är inte rädd för utmaningar eller hårda tag. Önskar lite tips om träning och tävlingar. Finns det kanske någon etablerad klubb eller etablerat lag (mix eller tjej) i Skåne (gärna i trakten av Lund)?

Multisport

FAR, försvarsmaktens adventure races passar nog rätt bra att börja med. Klubbar och föreningar kommer att växa upp ganska snart tror jag. Mångkampsförbundet ar bjudit in "oss" (multisportutövare alltså) att organisera oss under dem.

Jag finns i Kalmar.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Hej och tack för ditt snaba svar. Precis packat för en tripp till Österlen. Naturligtvis åker MTB och löparskorna med. Skall hålla ögonen öppna efter FAR. Träna på och hälsa Kalmar.
MVH Ulrika Johansson.

Multisport

Österlen är ju fint!
Du känner inga tjejer häruppe som är intresserade av multisport? Svårt att hitta lagmedlemmar.

Multisportare i söder.

Tjena.

Jag mailade dig förra veckan igen angående träning och tävlingar nästa år.
Det gick kanske aldrig fram eller om du inte är intresserad, men det vore trevligt att snackas vid i alla fall.

Hör av dig, Stefan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips