MTB/väg folk i Trångsund/Skogås som vill cykla då o då ??

Tjenis, jag heter Johan är 33 och bor i Trångsund.
Har nyligen fått upp ögonen för cykling efter ca 15 års frånvaro.

Nu söker jag nån/några killar och tjejer som vill cykla i terräng/asfalt då o då, här i området och turer till stan etc.
Jag vet att det finns klubbar och grupper som hojar men jag tänkte mig mera lungt tempo, typ kompis gäng, jag är inte intresserad av att jaga i 240 i terräng/landsväg i trikåer :)
Första rejäla turen för mig gick förra lördan från Trånkan till Gamla stan och hem via Örby och stuvsta.
Nästa långtur går näst nästa helg men känner redan hur det rycker i bena.
Självklart e det ju roligare om man är två eller mer, ålder kan väl vara från 23 o uppåt.

Just nu e jag ledig (v30-31) men sen e det jobb och cykling anpassat efter det.

Är också sugen på nattcykling, så om nån vill ha sällskap så e jag på.

Svara här eller pm:a mig.

Mvh Johan

Senast ändrad:

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Vilka är juryns favoriter inför säsongen vår-sommar 2026? Bland vinnarna finns bland annat en lättviktsryggsäck och en svensk designklassiker.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej,

Bor i Trångsund och kör lite MTB-cykling nångång i veckan efter jobbet eller helgtur. Brukar cykla 1-3tim per tur. Sträcka varierar beronde på terräng men nånstans 20-40km. Har cyklat en del i Ågesta Friluftsområde under våren. Smidigt när det ligger nära.

/Anders

Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips