MTB i Norrtälje

Fått jobb i Norrtälje i sommar, nån som vet om man behöver ta med MTB:n , om där finns nåra bra rutter åså? Tacksam för svar!
 
Norrtälje verkar vara något av en bubbla fri från MTB. Många landsvägscyklister gillar dock Roslagen.

Roslagsledens ena ände är i Norrtjälje och cyklas var höst av ett gäng från happy, de gör det till något av en dödsmarsch - vet inte hur terrängen är.

På senare tid har frågor om Norrtälje passerat utan svar men här är några trådar med mat:

http://happymtb.org/forum/read.php/1/325835
http://happymtb.org/forum/read.php/1/215373
http://happymtb.org/forum/read.php/1/57799
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Finns ju väldigt mycket skogsstigar i skogarna som jag tror skulle vara riktigt härliga!
Har en morbror som brukar cykla endel mtb och på landsvägarna!
Själv är ja inte hemma i norrtälje så mycket!

Mvh / Karl
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.