Mountainbike/Cykelklubbar

Hej!

Jag skulle vilja veta om det finns någon/nårga cykelklubbar i jämtland, gärna östersund eller åre...

Jag cyklar mest längre färder (1 - 3 mil), ok, kanske inte så långt då, men det är iallafall det jag cyklar oftast, förutom att använda cykelt som transportmedel.

Sen cyklar jag cross country också.

Nu lär det ju inte finnas en uppsjö av klubbar eller föreningar här uppe men jag skulle vilja ha nåt tips, för det vore kul att börja träna och tävla på riktigt.

Hmmmm...

Jag kan inte säga på rak arm vad det finns för klubbar men du kan höra med grabbarna på Cykellogen, dom är med stor säkerhet aktiva inom någon klubb.

//Andreas

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips