Mönster till Klättermusen Nunatak

Re: Njal i stället

thureb; sa:
Finns en annons på utsidan. Klättermusen Njal anorak, stl M färg Sand (som på denna sida: http://www.klattermusen.se/km_produkter/njal.asp). Nytvättad, nyimpregnerad och struken. 1200:-

Thure
Haha, med tråden om första hjälpen-utbildningar i åtanke och den debatt som där följt om reklam är det väl bäst att jag går ut och bekräftar att det verkligen är min annons, och att Thure inte jobbar för mig. Men jackan är kvar...

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Hur är Musens storlekar?

Ser rätt fin ut jackan. Vilken kroppslängd rygglängd är lämplig? Varför säljer du jackan?

Thure

Re: Re: mönster

Strykarräven; sa:
töörn; sa:
hur går det ? Har ni hittat nåt mönster,jag har oxå letat.
vill sy själv,men mönster till anorak e svårt att hitta. /P-O
Skojar du? Har inte du någon förälder/syskon/vän/avlägsen bekant/bitter fiende som var med på det glada sjuttitalet?

Det var ju just det,passformen! eller saknaden därav:)
Nunatak passar mig som handsken,men priset är riktigt läskigt,har letat beg men inte hittat nån.(kanske ensam om att dra XXL) //P-O

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips