MEC Pamir Jacket Men's

Vad blir kostnaden?

Den ser ut som en kopia av min Arcteryx Theta. För långfärds skridsko använder jag hellre en jacka som går ner ordentligt över stussen! Behövs när vinden ligger på.
Det är dock ett hyfsat pris för att vara Gore XCR.
Frågan är dock var notan hamnar när du betalat frakt, tull och övriga avgifter?
Har du möjlighet att prova plagget? MEC finns vad jag vet bara i nordamerika. Om den inte passar kan notan bli än högre.
Vill du göra fynd kan jag tipsa dig om Utsidans radannonser!
Ursäkta om jag pratar i egen sak. Men jag har bl. en Patagonia och en Mountain Hardwear till salu. De är mycket lite använda, går ner över stussen, kostar mindre än halva priset och gjorda av tillverkare med gott rykte:
http://www.utsidan.se/marknad/sok2.asp?medlem=12613
Mvh!
Peter
[Ändrat av theDude 2003-11-08 kl 22:25]

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips