marmot thor ,erfarenhet?

hej!
är grymt sugen på ett marmot thor,verkar vara ett lätt o bra alternativ till tnf mountain 25 o liknande...någon som har erfarenhet av detta tält?

Thor rockar

Jorrå,
skaffade ett Thor i början av sommaren. Har bara hunnit paddla med det än så länge. Kommer att göra lite vinterturer med det nu i höst/vinter. Såhär långt så har det varit kalas och jag har svårt att tänka mig att det kommer att svika när det gäller. Fantastiskt lätt, går mycket bra att spänna upp (låter mycket lite när det drar). En hel del sköna lösningar bla vad gäller förvinklade tältstänger etc. Jag kan varmt rekommendera detta tält, har testat TNF 25 och tycker nog att Thor är ett par strån vassare, känns defenitivt att de har nyttjat modernare teknik i detta tält.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips