Lundhags Traverse

Hej

Jagn har ett par traverse pro. Mycketn trevlig byxa. Känns gedigen och bra. Förstärkt där mahn behöver det o så skön att jag myser i dom på kvällarna.

//Jiohan

Jag har...

ett par Traverse OCH ett par Haglöfs Rugged Mountain... å jag vill bara säga att jag är hårt impad av Haglöfsbyxan!
Traversen känns kanske lite lättare och smidigare med Haglöfsarna är väldigt bra... å bekväma... å hållbara... å gosiga om rumpan (det är tunnare strech i Traversen)... å torkar på en grisblink... å har metallhake för skosnöre istf. plastresårsnodd... å har dragkjedjor över fickorna istf. dagiskarborrelösningen (liiiite trött på kardborre)... å har rejälare tyg i bygbenen...

MEN Traverse är kalas (polaren som lånade mina i Padjelanta - där jag använde Haglöfsarna - köpte ett eget par), bara inte lika "bussiga" som Haglöfsarna och min absoluta rekommendation är att du testar ett par sådana också, om du inte skall ha dem att glida i stan å mysa i trädgården med... då är de "overkill".

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.