Liten tratt

jag vet inte om jag ska vara ärlig???fick min av snälla Janne på Intersport i Boden;) men jag såg i nån gammal katalog att clas olson har såna.
såg i nån lantbruks katalog att det fanns sådana till salu till köttproducenter men kommer inte ihåg var företaget hette.. återkommer när jag har hittat katalogen.
MVH jocke

ornskar; sa:
I någon annan diskussion här var det någon som förespråkade att ta med en liten PET-flaska att blanda mjölk i. Det låter onekligen praktiskt, men hur gör man för att få i mjölkpulvret. Man skulle behöva en liten tratt. Någon som har tips på var man kan få tag på det? De vanliga trattarna för hushållsbruk känns lite för stora.

Hej!
Om du använder dig av en 0,5 L petflaska typ Nestea
så har den en ganska stor öppning som det lätt går att
hälla pulver genom.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Flaska med stor öppning

ornskar; sa:
I någon annan diskussion här var det någon som förespråkade att ta med en liten PET-flaska att blanda mjölk i.

Köp en flaska med färskpressad juice av fabrikat Brämhult (tror jag att de heter..). Den är perfekt att använda för pulverblandning, och lättdiskad.
KJ

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips