Lite hjälp...!

kök

Vilket kök och vilket bränsle man föredrar i naturen är som synes vitt skilda.
Se min hemsida för mina värderingar
http://hem.passagen.se/caprimulgus/index.htm
klicka: my links
klicka: stoves
Mitt inlägg ska ses som information och inte som ett försök att övertyga någon annan. Se även mina inlägg ovan. Vi värderar bara olika saker olika mycket.

Med vänlig hälsning
Rolf

Re: kök

gerhard53; sa:
Mitt inlägg ska ses som information och inte som ett försök att övertyga någon annan. Se även mina inlägg ovan. Vi värderar bara olika saker olika mycket.

Med vänlig hälsning
Rolf

mm... personligen så gillar jag inte Trangia men det hindrar inte mig att se Trangias förträfflighet som förstakök, eller hela livetkök.. Tyvärr så är det lite så här på utsidan att istället för att titta till vad frågeställaren undrar om så talar man bara om vad man själv har.. Tillexempel så vill frågeställaren i den här tråden ha ett enkelt och billigt kök, jag skulle aldrig rekomendera ett avancerat multifuelkök för 1500:- till honom..

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips