• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Letar efter frilufts- och klätterkompisar i Sthlm!

Hej , hej!
Jag heter Gundula och bor i Lappis (Stockholm). Jag är doktorand vid Stockholm universitet. Jag kommer från Tyskland och bor inte så lång här i Stockholm därför jag kan inte pratar bra svenska.
Men jag också gillar friluftsaktiviteter och klättra!! Och för det jag också letar efter kompisar!
Därför jag vill också träffars er ....

Gundula
 
Oj!

Hej allihopa! Jag hade ingen aning om att det var sa manga som svarat! Var inne och kollade ett tag efter men pa nagot vis visades inte det ni skrivit. Nu ar det sa att jag sen nagra manader tillbaka befinner mig pa Nya Zeeland sa det ar en anledning till att jag inte svarat (gillar inte folk som skriver och sen inte svarar och foljer upp..), men jag ar jattenyfiken pa om ni verkligen traffades pa riktigt! Ni verkar allihopa jattetrevliga, och om det nu ar sa att ni traffats pa riktigt sa skulle jag tycka det var valdigt skoj om jag kunde fa hanga med nar jag atervander till hemlandet i sommar. Om det ar nagot som jag lart mig som backpacker sa ar det att VAGA traffa nya manniskor! Man har ingenting att forlora pa det, bara vinna. Sa hur har det gatt? Har ni hittat pa nagot?
 
Hej hej

Jag är en 21 årig tjej som bor i stockholm.
Jag har länge funderat på att börja på lite mera allvar med friluftslivet. Är uppväxt me det, men skulle vilja göra lite mera. Tänkte att kanske lära känna lite nya roliga människor på köpet skulle vara fint.
Är det något planerat inför sommaren?

/Linda
 
också ensam med friluftsintresse!

Hej! Jag bor i stockholm (järfälla) på helgerna och har också haft svårt att hitta vänner som vill anstränga sig lite mer än bara gå till fiket =). Själv springer jag mest men är väldigt sugen att testa lite annat också. Har nyligen gått med i en kanotklubb så förhoppningsvis blir det lite kajakpaddling i sommar. Har börjat spana lite mot långlopp i fjällstrakterna, typ BAMM och fjällmaraton. Eller planera en flerdagarstur längs någon fjälled? Någon som har samma intresse, hör gärna av er!

Hälsningar Maria
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.