• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Letar efter frilufts- och klätterkompisar i Sthlm!

Hej hej!
Jag heter Hannah och bor en bit utanför Stockholm. Är snart 19 år och en relativt glad och trevlig prick!:p Jag älskar frliuftsaktiviterar av alla dess slag, som orientering, joggning med hundarna, vandring i fjällen, fiske och snart klättring oxå (som jag planerar att börja på snarast) Skulle tycka det var kul att ta cert i att hoppa fallskärm någon gång med. Problemet är dock att jag saknar kompisar med likasinnade intressen! Visst går det bra att utöva friluftsaktiviteter ensam - men det är SÅ mycket roligare om man är flera!! Så om du bor i Sthlms-trakten (lr någon annan stans med för den delen), tveka inte en enda sekund med att kontakta mig!

Många hälsningar!
/Hannah

hannah_749@hotmail.com
 
Friluftssinglar?

Hej Hanna! Jag har tagit initiativet till friluftsssinglar och har startat en yahoo-klubb med det namnet. Som du kan se här, finns det fler med ditt intresse.
 
Likasinnad!

Hej Hannah!

Jag känner precis som du. Jag är 20 år,helt nyinflyttad, bor i studentkorridor i Bergshamra och känner inte så många än. Där jag bodde förut hade jag inga kompisar som gillade friluftsliv, vilket var lite trist. Jag skulle jättegärna hänga på på en vandringstur, ha nån att kanske tävla med, men framför allt bara nån som hänger med ut. För jag tillhör den kategorin som inte tar sig ut ensam, tyvärr. Hör gärna av dig!

/ Emma

emmakindaker@hotmail.com
 
Hejsan jag är också ute efter lite friluftspolare. Även jag har nyligen flyttat hit till sthlm och det har visat sig vara lite svårare att hitta frliuftsmänniskor i stor staden =)

Mvh Emma
msn: e_bertilsson@hotmail.com
 
Halloj :)
Såvida jag inte anses inkräkta på tjejforumet så vore det ju kul med lite sällskap ibland. Om det är någon som är intresserad så är det bara att säga till vettja =)

Mvh
Christopher
 
Alltså vi verkar vara en del som vill träffas, vore det en ide å göra nått tillsammans typ bestämma en dag och göra nått kanske klättring eller vad nu folk vill?

Mvh// Emma
 
Estrid; sa:
Alltså vi verkar vara en del som vill träffas, vore det en ide å göra nått tillsammans typ bestämma en dag och göra nått kanske klättring eller vad nu folk vill?

Mvh// Emma

Låter som en skojsig idé! Fast jag har aldrig klättrat...
Men jag kan springa/simma/vandra/rimma...

:)

Men seriöst, det är bara att ta tag i det någon. Vet inte om jag själv vågar.

Mvh
Christopher
 
Tror de flesta känner så att man inte riktigt vågar, jag gör ialla fall. Tänkte att det kunde vara bra då ifall vi träffades på nån allmän plats typ en klätterhall.. Simhall funkar nog också ;)
 
Absolut, jag är på! Ska vi säga måndag den 6/11, jag kan tyvärr inte innan dess då jag har fullt upp hela denna vecka. Förslag på aktivitet: En promenad, typ skogstur så alla hinner prata med varandra och lära känna varandra och allt det där. =) Vart finns det skog i den här staden? Längd på promenad? Jag kan infinna mig från kl.16 och framåt varsomhelst. Och Christopher, jag tror ingen av oss protesterar mot din närvaro ;)

/ Emma
 
EmmaK; sa:
Absolut, jag är på! Ska vi säga måndag den 6/11, jag kan tyvärr inte innan dess då jag har fullt upp hela denna vecka. Förslag på aktivitet: En promenad, typ skogstur så alla hinner prata med varandra och lära känna varandra och allt det där. =) Vart finns det skog i den här staden? Längd på promenad? Jag kan infinna mig från kl.16 och framåt varsomhelst. Och Christopher, jag tror ingen av oss protesterar mot din närvaro ;)

/ Emma

Kul! :) Bra att någon vågar ta tag i det =)
Avskyr känslan av att vara en stoppkloss, men den 7/11 har jag en liten grej jag måste förbereda mig inför, så jag vet inte riktigt. Kanske kunde man ta det någon dag efter detta? Annars är det ju självklart så att ni kan ses utan mig (...snyft)...
Haha
Nä men det vore ju bra om vi kunde kolla upp lite när folk har tid och så,

Mvh
Christopher
 
mitt schema för vecka 45:

måndag, slutar 15.00
tisdag, slutar 15.00, är barnvakt till ca 18.00
onsdag, slutar 15.00, barnvakt till ca 18.00
torsdag, slutar 15.00, barnvakt till ca 18.00
fredag, slutar 15.00, tvättid till 18.00
lördag ledig
söndag ledig

hör av er om tider som passar er så att vi kan ses!

/ Emma
 
Ojoj

Hej!
Jag skulle gärna också vara med på er träff. Har samma problem, polarna jublar inte när jag förslår äventyr utomhus. Det vore jättekul att träffa folk som har samma intressen!
Hälsningar Emma

englid_emma@hotmail.com
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.