Läser ni läsare prylsidan?

Jag kollar regelbundet...men perioden stämmer aldrig med priset och varan. Runt löneperioden har jag inte hittat vad jag söker...så det blir oftast nyköp pga att jag faktiskt tänkt att den där är väl antagligen borta/gick som smör i solsken....och inte brytt mig om att kolla vidare..man kanske är för impulsiv och ivrig vad vet jag :)
 
När jag är hemma kollar jag fem gånger om dan. Jag har annonserat efter och köpt ryggsäck, tält, pjäxor, BC-bindningar. Just nu söker jag Lundhags kängor stl 42. Men jag kollar även Blocket och Tradera.

Jag tycker det är suveränt att vi kan låta andra använda sånt som ändå bara ligger i en garderob eller i källaren. Win-win, helt enkelt!
 
Jag kollar också med jämna mellanrum men har oftast fallit på att det varit fel storlekar eller modell för mig. När det är dags att komplettera med något till friluftsgarderoben kollar jag först Utsidan och i andra hand Tradera och Blocket.

Har inte själv sålt nåt här, bara lagt in köpes-annonser men inte fått svar.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
seobserver Alltför ofta läser jag Kläder 20

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.