Länk till min blogg saknas på Mina sidor

Min blogg syns inte rubrikraden i "Mina sidor".

Hos alla andra står det "Blogg" i menybaren där det även finns "Presentation", "Artiklar", "Turer" etc, men inte hos mig.

Enda sättet att komma åt blogginlägg via "Mina sidor" är genom att klicka "Turer" och gå till blogginlägg som är kopplade till en tur. Men jag kan bara accessa publicerade blogginlägg. Skulle ett blogginlägg inte vara publicerat men kopplat till en tur, så får jag bara upp en vit sida. Enda sättet att komma åt opublicerade blogginlägg är via browserns historik, jag har alltså ingen direktlänk till dem.

Jag har mejlat redaktionen om detta ett par gånger senaste veckan utan svar.

Vidare kan jag lägga till etiketter till blogginläggen, men inte kategorier.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Vilka är juryns favoriter inför säsongen vår-sommar 2026? Bland vinnarna finns bland annat en lättviktsryggsäck och en svensk designklassiker.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips