Kungsleden på snöskor.

Fotograf..

Hmmm..han inte skriva min egen reseberättelse innan den blev publicerad i tidningen!
Men under veckan ska den vara klar, och ska då lägga ut den här på sidan.
Daniel, min kompis gick hela sträckan, jag klev på i Jäkkvikk men tvingades bryta efter 18 mil pga hälseneinflamation..surt!

Ps: Ni ser väl vem den eminenta fotografen var/är :)?

//Anders
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Liggunderlag

Vi använde två stycken, ett billigare i skumplast(intersport) samt att han använde ett Exped Downmat 7..tror jag det var och jag använde mitt Insulmat.

//A

:)..ja, härligt att ha något under fötterna som rörde sig snabbare än 3-4km/h!
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.