"Kung" på Nolängs kartor?

Basecamp? Nja inget för mig, blir bara på dåligt humör om jag försöker använda det någon gång, "Min samling" mitt "äventyr" kan förstöra en hel dag :)

Jag vet inte om du menar att Basecamp går in och ändrar programvaran i ZXT, tvivlar starkt, möjligtvis kanske visningen i Basecamp blir annorlunda men för mig är visningen i navigatorn det klart viktigaste

Basecamp? Nja inget för mig, blir bara på dåligt humör om jag försöker använda det någon gång, "Min samling" mitt "äventyr" kan förstöra en hel dag :)

Jag vet inte om du menar att Basecamp går in och ändrar programvaran i ZXT, tvivlar starkt, möjligtvis kanske visningen i Basecamp blir annorlunda men för mig är visningen i navigatorn det klart viktigaste

Jag uppfattar det som att problemen med felaktig kartvisning på xt:n är undanröjd när kartor har förts över från Basecamp.
Det var var väl ditt grundproblem?🤔

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Nej det var inte problemet vilket framgår tidigare i tråden. Fö. så har varken FPv4NN eller FPv6 blivit engagerade av vare sig av Basecamp eller Mapsource. i initialskedet.
Garmins kartor har alltid krävt omtypning för att vara läsbara och speciellt deras topokartor

Mappen "Custommaps" låg på fel ställe i Zumon, har ingen att skylla på utan säkert jag själv som dribblat dit den
Har helt släppt "Noläng" eftersom jag nu själv typar om både FPv4 och Fpv6 efter eget behag i ZXT

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.