Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kraftigt underskattande trippmätare i Vista HCX
- Trådstartare pby
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Med 2.60 registrerades snarare för lång sträcka i tripmätaren (enligt vad jag själv har sett iaf) och detta är åtgärdat i 2.70.
När man uppdaterar är det viktigt att köra WebUpdater för att få med uppdateringen av FW till chipset:et (tror att delar av den här rättningen låg i FW). Om man laddar ner uppdateringen manuellt från hemsidan får man bara med uppdateringen av applikationen.
http://www8.garmin.com/support/collection.jsp?product=999-99999-27
När jag uppdaterade idag via Webupdater? så blev SW versionen 2.70 men FW versionen 2.60 är det korrekt?
Thure
Japp, det är samma som jag har på min Legend HCx.När jag uppdaterade idag via Webupdater? så blev SW versionen 2.70 men FW versionen 2.60 är det korrekt?
Thure
Jag var ute och gick en tur i skogen i går på ca 8.4 km. GPS:ens trippmätare och MapSource:s avståndsberäkning visade nästan exakt samma sträcka.
Hastighetsmätaren i GPS:en verkar däremot inte helt korrekt. När jag gick på i rätt bra tempo, åtminstone 5 km/h, visade GPS:en ofta någonstans mellan 1 km/h och 3 km/h.
Jag har en Vista HCx som jag har uppdaterat till SW 2.80 och FW 2.80.
Örjan
Hastighetsmätaren i GPS:en verkar däremot inte helt korrekt. När jag gick på i rätt bra tempo, åtminstone 5 km/h, visade GPS:en ofta någonstans mellan 1 km/h och 3 km/h.
Jag har en Vista HCx som jag har uppdaterat till SW 2.80 och FW 2.80.
Örjan
Liknande trådar
- Svar
- 5
- Visningar
- 340 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg