Köpa Solceller ISUN Sport i Sverige

Ang. iSun!

Hej Daniel!
Ingen återförsäljare finns listad på deras hemsida.
http://www.icpglobal.com/html/isunsprx.asp
Men det är klart, det kan ju finnas...

Kollade just upp detta med iSun då den finns till nedsatt pris på Globetrotter:
http://www.globetrotter.de/de/shop/hot_offers.php?&k_id=14
Hittade dock på nätet omdömen ifrån flera besvikna kunder som berättade i div. forum att de var besvika på den effekt den levererade. Den klarade tex. inte av att ladda en handdator dirrekt. Någon menade att man då kunde fylla den batteriladdare som man kan köpa separat och koppla på baksidan, med 10st AA/R6 laddbara batterier. När dessa var fulladdade så har man tydligen tillräckligt med knuff för att ladda mer energislukande apparater som tex. en liten I-Pod. Detta lär dock ta ett tag!

Så du är nog väl förtjänt av att kolla upp så att den verkligen klarar de behov du har.
Detta med solcellsladdare har varit uppe tidigare
och det finns en hyfsad byggbeskrivning på en prisvärd och troligen mer kraftfull variant.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Det jag kommer att använda den till är följande.

Mobilen
Min MiniDisc.
Batterier till min Digitalkamera

Möjligt en GPS om jag köper någon...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips