Köp av utrustning

Hejsan!
Förra veckan var jag inne på en hemsida som sålde relativt billig klätterutrustning. Bland annat hade de rea på alla sina Petzl hjälmar samt rea på vissa andra saker tex selar (hittade bla ett kilset i mässing för 600:). Jag skulle behöva få tag i den sidan igen om det är någon som kan veta vilken jag söker. Jag kom inte ihåg hur jag kom in på sidan (troligast via google), och nu är den som bortblåst.
Om jag inte mins helt fel tror jag att man fick poäng på det som handlades oxå, men det kan jag ha fått från någon annan sida :p

Tacksam för all hjälp.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Kolla webläsaren

Jag föreslår att du kollar din webläsare under tidigare besökta sidor.
Där finns länken till sidan du besökte.

MVH
zzeezz

Hejsan!
Förra veckan var jag inne på en hemsida som sålde relativt billig klätterutrustning. Bland annat hade de rea på alla sina Petzl hjälmar samt rea på vissa andra saker tex selar (hittade bla ett kilset i mässing för 600:). Jag skulle behöva få tag i den sidan igen om det är någon som kan veta vilken jag söker. Jag kom inte ihåg hur jag kom in på sidan (troligast via google), och nu är den som bortblåst.
Om jag inte mins helt fel tror jag att man fick poäng på det som handlades oxå, men det kan jag ha fått från någon annan sida :p

Tacksam för all hjälp.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips