Klättrare i sörmland, sthlm o Luleå!

Hej, jag är en rätt ny klättare som precis gått en klippkurs och blivit biten av sporten. Tyvärr har jag få att klättra med så finns det någon/några som sportklättar eller kör inomhus o vill ha med en trevlig snubbe som hellre klättrar än bra så tycker jag att du ska höra av dig. Bor i Luleå under sommaren men studerar i Sthlms/sörmlans regionen men kan även åka till andra platser runt i kring. Hör av er!

jtoyra@gmail.com

SpeedDemon

Gäst
Tjena! Jag klättrade mycket för länge sen och är sugen på att börja igen, letar också efter någon att börja klättra med. Hör av dig om inresse finns!

Mvh// Andreas

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa Deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
tjenare

är även jag en glad nybörjare som blivit biten av klättring. testat på 2 dagar med min svåger som är en inbiten klättrare och som lockade in mig i klättringsträsket. har samma dilemma med få polare som är klätter instresserade i sthlm regionen. bor själv i sthlm (söder om söder) och det vore skoj att hitta några glada själar att klättra med

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips