• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättra i Bohuslän till helgen?

nästa helg?

haloa Oskar!

kan icke den här helg (Boråstrakten på planen) men nästa helg är jag ledig fre-lö-sö .... då kan det bli kul med Bohuslän ... bor i Ängelholm men kommer gärna upp :) nybörjare på trad 1man men som andraman ganska trännad :) ... slå signal om du kan nästa helg annars du kan hänga med till Borås nu om du vill ....

Mvh

Lucie

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Klättring

Hej,

ja, tänkte nu till helgen. Men får inget napp, klättrar nog i Göteborg till helgen men nästa helg låter som en plan. Vi kan ju höras i nästa vecka och se hur vädret, livet och planerna ser ut då.

Oskar

Kullaberg ist Bohuslän

Tja Oskar!

Livet ändrade planer som vanligt - jag fick jobba extra fre fram till 20.00 och då hinner jag inte med Bohuslän till helgen :(:(:(. Men det bli det Kullaberg istället så om du vill är du välkommen :)

Mvh

Lucie

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips