• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterpartner Solna

Min klätterkompis har flyttat och jag skulle behöva någon att klättra med 1-2 gånger i veckan.
Har klättrat länge men vill helst köra topprep, har rött kort om ledklättring skulle komma på tapeten.
Jag ligger på ca 6B, 6C en bra dag ;-)

Bor nära Solna så det känns som det bästa valet för mig, skriv ett mejl!

Malin

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Hej,
jag klättrar förvisso mest på telefonplan, men kan tänka mig att besöka Solna ibland.
Har du vägarna förbi T-plan så skulle jag gärna klättra lite med dig. Klättrar 6b till 6c+ för tillfället.
hälsning
Per

Tjena!

Är också ute efter en klätterpolare. Nybörjare, tar 6b. Men känns som att ett par stadiga tips från någon mer erfaren skulle göra gott.

Klättrar i Solna. Jobbar oregelbundet, försöker klättra 2-3 gånger i veckan.

Hör av er!

//Joel

Hey man,

kör själv 2-3 gånger veckan, i Solna. Beror på men siktar på det? Är någonstans vid 6b själv (plus, minus).

Jag är väl själv inte direkt ute efter att hooka med en specifik klätterpartner men är ändå intresserad.

Vad för slags klättring är du ute efter?

Hälsningar,
Micke

Jourhavande klätterkompis kanske kan vara något:
http://www.bergsidan.se/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=1&Itemid=4
Tydligen har de en maillista.
Patrik

Tack för tipset Patrik.

Jag signade upp mig på listan men undrar nu hur den fungerar. Någonstans, i ett automatiserat mail från Bergsidan, stod det att ett mail till mailadressen skickades ut i alla i listan. Samtidigt stod det något om att de skickar ut när det är dags. Förstår inte riktigt vad som är tänkt eller hur det skall fungera. Det utgår inte heller om vilken hall (alt. hallar) det gäller. Inte ens vilken region.

Någon här som har koll på detta?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips