• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis STHLM

Hejhej,

Jag har kommit på mig själv med att klättra alldeles för lite och låta bli.. alldeles för mkt. Kör på Vertikal några gånger i veckan och skulle gärna klättra med nån som kan säkra topprep såväl som led..
Dessutom börjar det ju bli sommar så att komma ut lite vore ju inte heller fel =)

Skicka ett mail vettja

lindam(snabelbulle)kth(punkt)se

PS. Jag kan dansa också. DS.

Hej Linda!

Letar efter en replagskamrat intresserad av främst utomhusklättring. Har klättrat sedan 6 år och leder såväl klippa som is. Klippa i graderna 4-5, is i grad 4+ WI. De flesta av mina replagskamrater har flyttat, skaffat barn, tappat intresset mm. så nu är det lite tunt i andra änden av repet...
Klättrar mest för naturupplevelsen, jagar inte grader även om det är kul att leda något lite svårare emellanåt. Sportklättrar inte så mycket (föredrar trad) och har inte klättrat så mycket sedan i vintras men hoppas komma igång igen nu. Är 28 år gammal, jobbar som polis norr om stan, bor i Sollentuna, bilburen, har relativt lätt för att umgås med de flesta och ett stort friluftsintresse.

Hör av dig om du har lust att klättra ute nån dag!
/Niklas Tuvesson
070-63 96 377

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips