• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis Solna

Hej,

Jag har nyss börjat klättra inomhus och söker klätterkompisar att klättra med på KC i Solna. Jag är på en hyfsad nivå och klarar iaf 5 leder. :) Dock väger jag upp för det med mkt entusiasm så jag hoppas på att klara 6+ inom kort.

Vore bra om ni bor nära så att man kan dra iväg ett meddelande på kort varsel och bara sticka iväg. Jag är inte så mycket för att planera dagar i förväg. Jag kan även en hel del veckodagar under "arbetstid".

Jag är 33 år och väger 80kg om det spelar nån roll? :)

Vi hörs och ses
/Peter

Hej,
Jag tog själv grönt kort för ca 1,5 år sedan men har inte klättrat i närheten av vad jag velat.
Skulle vara kul att klättra lite men med take på jobb o.s.v är dagstider inte aktuellt.
Skicka ett meddelande om du är intresserad.
Har några år till på nacken, är 45.
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips