Klätterkompis i Sthlm sökes

För flera år sedan provade jag att klättra inomhus några gånger, men av olika anledningar blev det ingen fortsättning. Nu tänkte jag börja igen, har anmält mig till Solna Klättercenters grundkurs i inomhusklättring på söndag 12 jan 2009. Har dock inte fått med mig någon kompis, så nu söker jag någon som har lust att börja klättra inomhus i Stockholm med en nybörjare. Intresserad?

För flera år sedan provade jag att klättra inomhus några gånger, men av olika anledningar blev det ingen fortsättning. Nu tänkte jag börja igen, har anmält mig till Solna Klättercenters grundkurs i inomhusklättring på söndag 12 jan 2009. Har dock inte fått med mig någon kompis, så nu söker jag någon som har lust att börja klättra inomhus i Stockholm med en nybörjare. Intresserad?

Gick lite kurser för något år sedan och tog ledkortet, men behöver fila på tekniken, då jag gjorde ett större uppehåll. Håller gärna till på klätterverket (närmast), men Solna funkar också. Roligare bouldering där.. Hör av dig till Jonas@barringer.se om du fortf letar!

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips