• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis från Skåne-Norrland

Började klättra för bara ett par månader sen och är nu fast. Bosatt i sthlm och klättrar med ett gäng där (Karbin när det är inne som gäller annars lite varstans, Häggsta till helgen..). Jobbar dock som säljare och reser över hela Sverige. Behöver därför både tips på klätterplatser samt klätterkompisar runtom i landet..

Va nere i Kjuge nu i påsk och blev trots de trasiga fingertopparna helt såld, så brukar du hänga där i veckorna em/kväll får du mer än gärna skriva en rad..

Söker inte direkt klättersällskap i sthlm, men saknar du ngn att klättra med i 08 så är det bara att du hör av dig! Vem vet, vi kanske är ojämnt replag ngn dag. =)

klättring i norrbotten

Om du har vägarna förbi norrbotten/luleå så finns det fem fina klippor i området med både trad- och sportleder. Det är ju lite svalt här uppe än men från mitten av april och framåt är du välkommen om du är i området? Vi är ett gäng studenter som klättrar mycket både inne och utomhus även om det mest blir skidåkning och isklättring fram till slutet av april.

surfa in på http://www.stil.lu och klicka dig fram aktiviteter - klättring så finns det lite mer information, nyttiga länkar och kontaktuppgifter till mig.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Klättring Skåne

Hej
Jag kommer att vara i Skåne(Malmö) större delen av sommaren och jag behöver någon att klättra med. Är du ofta i Skåne? Själv har jag klättrat i ett par år men inte så mycket utomhus. Hör av dig om du vill att vi ska klättra tillsammans.
Mvh Alexander

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips