• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkamrat i Katrineholm?

Hej!

Har flyttat till Katrineholm och söker nu klätterkamrat med omnejd. Jag har provat på utomhus och inomhus samt bouldering. Har kortet för toprep och ledklättring.

Tanken är att finna ngn man kan pendla ned till Norrköping eller där du håller hus och klättra.

Jag heter Deniz och är 30 år. Tveka ej att höra av dig! Är glad och öppen och socialt och allt som är vettigt =)
 
tja!

jag har just flyttat till norrköping och letar med efter folk att klättra med. är nog på samma nivå som dig erfarenhetsmässigt och vill gärna klättra en del både ute och inne framöver. så hör av dig ifall du sväger förbi norrköping vet jag!

är såklart också social, trevlig, vettig och allt sånt :)
 
Ok, är sent ute här. Men jag har älskat klättring sen barnsben och vill komma igång igen :) Hör av sig den som vill!

0769026755

//Jimmy
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.