Kajakförvarig i gbg området ?

Någon som har tips om bra billigt förvaringställe för kajaker. Gärna nära kusten och bär avstånd (dock inte nödvändigt). Vi är 4-5st som önskar kajakplatser ...

Lasson; sa:
Någon som har tips om bra billigt förvaringställe för kajaker. Gärna nära kusten och bär avstånd (dock inte nödvändigt). Vi är 4-5st som önskar kajakplatser ...
Hur bra och hur billigt? ;)
Priset är bl.a. relaterat till läget, förvarningssätt (container, jolleställ m.m.) och diverse faciliteter i närheten såsom färskvatten, dass och annat.
Vad har ni för krav/önskemål?

Huvudtipsen är väl annars att kontakta Grefab och Escape Kajakcenter. Ingen av dem är dock direkt billiga...

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Lasson; sa:

Helt bortom bäravstånd. Se http://www.npk.nu/. Man skall räkna med att vara "aktiv medlem". Jag tycker att min tid på NPK varit himla bra o värdefull... Jag tror att de har plats vid Delsjön nu.

(Och det finns/fanns även något slags utrymme vid Näset - på bäravstånd från Södra Skärgårdens vatten.)
//Patric

[Ändrat av olle11 2005-05-25 kl 07:24]

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips