Julfest!!!!!

Det behövs en lokal till julfestandet! Jag har inte velat ringa röda korset om Int huset pga att den lokalen är lite liten men tiden går och inget annat har uppenbarat sig. Så är det någon som känner till en bra festlokal så ring mig på 070-773 58 03 el 046 2112911
Festanders
Och för dom som inte vet det så är festen den 7/12, anmälan till mig.

JulPokalen!

Samma dag som julfesten kommer vi också ha en litet latjo klubbtävling fur alle.
Samma format som sist med mixade lag av starkingar och super starkingar. jag o Martin S har finfina planer....

Äntligen Freeeeeeda!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Månadens fråga: Vandring i Sarek – varifrån utgår du helst?

Har du vandrat i Sveriges största högfjällsområde? Då vill vi veta: vilken plats tycker du är bäst att utgå från?
Julfesten ja, den har man ju hört en del rykten om:) Ska bli jättekul!!! Ska försöka ta mig i kragen å komma till Julpokalen oxå (beror på hur kul sittningen blir kvällen innan).

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips