Jag har missat nå't !

Hur gör man?
jag har tidigare efterlyst möjligheten att lägga in bilder i inläggen. Jag har nämligen, på andra fora, erfarit hur händigt det kan vara om man vill visa/förklara något.

Nu har jag "snubblat" över ett par illustrerade inlägg de senaste dagarna. Har denna möjlighet "smugits in" eller har det förekommit någon allmän info som jag helt enkelt missat?

Hur gör man, helt enkelt.

Hälsningar
T

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
UBB kod

Hej, klicka här! Den här amerikanska sajten förklarar UBB koden som du skall använda även här på forumet (vissa grejer fungerar dock inte, du får testa dig fram).

Skål
beer1.gif

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips