Isläget i Åva?

Hej!
Är det någon därute som vet hur isläget är i Åva söder om Stockholm. Ska ut till helgen 21-22/1 och pröva mina nyslipade isyxor, tänkte jag.
Vänligen/Erik :)
 
Klent med is ?

Har inte varit till Åva i år men har kollat is-läget på några andra klippor i Sthlm där jag vet hur det brukar se ut, och det är ganska klent med is hittils.

Men hopp finns, nu snöar det ju igen!

Lämna gärna en rapport här efter helgen så vi andra vet..
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.