iQue gillar inte WAAS

Fel av mig

Lurad av google som gav svar på "PRN 125"! Jag tittatde inte tillräckligt noggrant på tabellen. Då så, det verkar ju himla konstigt med en satellit som ingenstädes dyker upp på internet så det måste vara ngt fel.

Men bevisligen finns den ju. Kan #39 vara en asiatisk "waas"-motsvarighet? Dom ska ju inte använda geostationära satelliter utan ett litet satelliter som snurrar runt jorden på så vis att JApan m.fl. får god täckning.

JOnas

Mmmm, jag vet inte heller vad man ska tro om det här med #39 (PRN 125).
Ska prova lite mer i helgen. Jag har fått en ny release till min iQue, som förhoppningsvis ska vara okänslig för detta fenomen.
Stämmer det i praktiken, kommer det med i nästa officiella utgåva, som väl kommer att heta Release 3, skulle jag tro.

Anders

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips