Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du har ett guldläge med flera butiker i Göteborg. Intersport - Stadium - Team Sportia. På Backaplan finns flera butiker. Det sortimentet som de kan erbjuda bör väl tillfredställa de flesta Inlinesintresserade.
Du har ett guldläge med flera butiker i Göteborg. Intersport - Stadium - Team Sportia. På Backaplan finns flera butiker. Det sortimentet som de kan erbjuda bör väl tillfredställa de flesta Inlinesintresserade.
Tyvärr inte alltid. En kollega till mig, med storlek 35, lyckades inte hitta några "fitnessinlines" som var tillräckligt bra och som passade. Jag vet inte om hon var till Team Sportia dock. Några tips?
När jag skall göra ett inköp,först ser jag vad jag är beredd att kosta på.Sedan vad man skall ha objektet till(Fitness - Trainer -osv).Sedan höjer jag inköpspriset lite. Efter detta så kollar jag fakta på Internet,http://www.inlinewarehouse.com/FitSkateWomens.html,modeller-utseende-pris.Sedan kan man ta med sig denna information till olika affärer.Omde ej har det man vill ha,så be dem beställa hem till det "rimliga" pris man erbjuder dem. Jag har gjort enligt denna mall och den funkar,beställde hem ett par Salomon TR mag elite3 genom Intersport(bra priser).
Hade funderingar på att köpa inlines nu snart, men säsongen är ju inte riktigt helrätt åtminstone inte i min lokala intersportbutik...som får nya modeller först till våren
Hur ser det ut i ovan nämnda butiker i gbg?? Har de ett större sortiment och lager? Jag menar det går ju faktiskt att åka inlines även nu, bara det är barmark och inte för mycket grus på cykelvägarna så...
Hej. Om man ej är i behov av de absolut senaste Inlines, så är denna tid PERFEKT att göra affär. Man kan gott ge ett skambud för de Inlines affärerna tillhandahåller. Helst med en motivering om att " Det är bättre för dem att sälja ett par nu,än att sänka priser på samma i vår". Eller något liknande. Jag själv är bosatt i mörkaste Småland, men har bröder i Göteborg och Borås. I dessa ställen finns det alltid ett par Intersport-butiker som man kan kolla priser på. Jag själv åker Inlines året-runt om vädret tillåter och ALDRIG kombinera Löv och Vått väglag. Den kombinationen skapar väldigt halt väglag=vurpa ...gunnar
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...