• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

I Norrköping måste det finnas...

Vi kommer att träffas vid 14 imorgon, och förbereda prylarna för att starta kring 15. Däremellan är det bara att leta upp det grön-vit-randiga 'partytältet' och snacka.
Katarina
 
Hallå, hur gick tävlingen i lördags?
Och vad körde ni för delmoment?
Det blev aldrig läge att åka ut, men jag var bra sugen. Är det här nåt ni brukar göra/tänker fortsätta med?

Berätta gärna mer, här eller på mejlen!
/Anders
 
Det gick bra i tävligen. Gôrskôj helt enkelt!! Detta var första gången vi gjorde en tävling, men alla tyckte det var skoj, så det kan ju bli fler gånger.
Vi körde paddling i kanadensare med kontroller på land= i och ur med plurrningsrisk...
MTB 10 km terräng (tog hårt på dem som inte var så vana).
Orientering 3.7 km.
Vi var ett glatt gäng på 5st 2-mannalag + några anhöriga som hjälpte till med tidtagning och barnpassning. Jätteroligt och trevligt! Som tur var hade vi uppehåll och lagom varmt för kortärmat under hela tävligen . Underlaget för cykling och orientering var ju blött och lerigt, men det var bara att bada i Sörsjön efteråt och avsluta med en bastu. Att det sen började regna till grillningen gjorde inte så mycket det heller, partytältet fungerade bra som regnskydd.

Lag Fjällnäs segrade på en tid strax under 2h.
Kolmården MTB och Lag Sörby hamnade också på prispallen med tider strax över 2h.

Mattias var ute och hälsade innan start. Vi bestämde väl i stort sett att hålla kontakt via forum och mejl, och ev någon webgrupp. Men vi snackade också om att det kunde vara bra att träffas över någon enklare aktivitet för att lära känna varann lite grand, och se vilka som är intresserade av samma saker. Om jag minns rätt...

Katarina
 
Powderkat; sa:
Vi körde paddling i kanadensare med kontroller på land= i och ur med plurrningsrisk...
MTB 10 km terräng (tog hårt på dem som inte var så vana).
Orientering 3.7 km.
/.../
Lag Fjällnäs segrade på en tid strax under 2h.
Kolmården MTB och Lag Sörby hamnade också på prispallen med tider strax över 2h.
Det som väcker min förvåning är att Hassebasse tydligen fortfarande kan använda karta å kompass! Och springa!? Och att det dessutom räckte till en bra placering

/Håkan
 
Äntligen...

...har semestern börjat.
Den här veckan har jag tänkt spendera med lite själavård, så finns det nån som har lust att dra ut i naturen, så hör av Er.
Till fots, på mountainbiken....You name it!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
lillasysterkrut Träning och tura i Norrköping? Träffar 1
Mattias71 Norrköping...... Träffar 0
Raje Norrköping Träffar 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.