• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Hur är det möjligt??

Asså 1800++ inlägg i diskussionsforum. HUR kan du så mycket att säga om ALLT?! Vet inte om jag ska bli impad eller tycka det är nördigt....you tell me.
Är det inte så att kvaliten blir lidande om du sätter dig ner och skriver 2,3 inlägg om dan i 26 månader på raken? Ska dina åsikter eg inta bara passera som en massa babbel i syfte att impa?

"Trött på att se samma människa lägga sej i överallt."

//Peace out.
 
FJS90/91; sa:
Lundell; sa:
"Trött på att se samma människa lägga sej i överallt."

//Peace out.

Tyvärr så finns det inte ett skit du kan göra åt det. Trist va!

Grattis, f.. va kottar du måste ha, hur får du plats med alla ??? stor rygga eller ??!

I alla fall: - jag tycker att antalet inte spelar roll, de inlägg jag sett Patric gjort har alltid varit Ok ! Kvalitet och kvantitet kan faktiskt höra ihop.
/Gunnar
 
Lundell; sa:
Asså 1800++ inlägg i diskussionsforum. HUR kan du så mycket att säga om ALLT?!
..*kollar snabbt*... puh bara 310 så det kan inte vara jag men det här stämmer inte? Jag HAR ÅSIKTER OM ALLT men antalet inlägg jag inte skickar är större än antalet jag verkligen skickar :-] Jag går alltid in på rubriken, kollar vem som skrivit vad, vilka som svarat och om jag orkar skriver jag.... sedan är det inte så viktigt vilket forum det är eller om inlägget spårat ur. Vad handlade detta om?
Jafan vi måste sätta in ett filter så alla bara har en kvot de kan använda men då vill jag att jag... man skall kunna sälja av sin kvot. Som avfallskvoterna mellan länder, det är väl avfall det här handlar om eller är jag ute och cyklar i MTB forumet. Nä, nu skall jag börja packa ner bohaget, dags att flytta igen. // Roland
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.