BAX; sa:Buren kommer från RU Produkter i Lagan.
0372-330 31
Hon är mycket nöjd med den, och den var billigare än Jeppes dito.
/BAX
RU är en av de heta kandidaterna..
BAX; sa:Buren kommer från RU Produkter i Lagan.
0372-330 31
Hon är mycket nöjd med den, och den var billigare än Jeppes dito.
/BAX
-PaTRiC-; sa:Rayban; sa:Hej
De bästa burar jag har sett är http://www.connysab.se modeller. Denna är iof inte mm-måttgjord mot bilen, utan är i rektangulär standardform. Men kolla in dem iaf! mycket bra lösning på dörrarna! Kan även göras efter beställning i andra mått.
man förlorar så stor yta i den typen av bur samt att låsen är skit, sådana lås klarar inte en rottis på vakthumör.. tyvärr
takk för tipset annars![]()
Håller med... Låset ser lite klent ut... Man lär nig behöva en sprint/hårnål för att förstärka.. Det jag gillar med dörren är att den öppnas uppåt och därmed går att ha "överallt" i bilen. Inte behöver tänka på att kolla så dörren går upp och undvika ha packning för osv. som med utställninsburarna och deras mkt breda dörrar... Som inte kan öppnas i min golf...
I min gamla bil så figursvetsade far min en bur. mm-anpassning! Maximala utrymmet användes men nu när den är såld så passar ju tyvärr inte buren i ngn annan bil då Kadett har det i särklass största bagagaeutrymmet i klassen och nya bilar är för runda för att ha stora bagageutrymmen..... Passar i vw-bussen iaf...