Högfjällskartan keb

Jag her letat ett tag efter den karta som finns som är över kebnekaise/vargryggen, hur hittar man denna äe min enkla fråga?

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
...om man inte bor i uppsala....

kan man alltid köpa den i Nikkaloukta eller på keb. fjällstation.
/ola

Re: ...om man inte bor i uppsala....

motumba; sa:
kan man alltid köpa den i Nikkaloukta eller på keb. fjällstation.

Fast vore det jag skulle jag vilja ha den långt innan jag åkte till keb för att planera. Det är ju halva nöjet :) Ett annat ställe som säkert har är Karthuset i Stockholm. Det kan t o m hända att den köpas någonstans över webben.

Per

Kartbutiken

Man kan ju alltid beställa från Utemagasinet (om man är prenumerant) eller via lantmäteriets hemsida, Kartbutiken.

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.