Hjälp! Någon som sitter på nattåget mot Kiruna och kan ta emot en grej jag glömt?!

Hej!

En vädjan i lätt panik. Jag kör bil till fjällen och befinner mig redan i Luleå när jag inser vad jag glömt! Är det någon vänlig själ som sitter på nattåget mot Kiruna som är framme imorgon måndag 14:58? Kan jag i så fall be en kompis lämna till tåget när ni åker förbi Hudiksvall? Alt. be konduktören ta emot det och säga att det till er.

Svara med pm i så fall.

Håller tummarna!
Madeleine

Senast ändrad:
Förmodligen lite sent, men jag slängde på en koffert på nattåget (under min aningen mer olagliga studenttid) som en kompis sedan hämtade upp i Göteborg. Kofferten reste alldeles ensam, och det gick bra :).

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips