Hjälp! Någon som sitter på nattåget mot Kiruna och kan ta emot en grej jag glömt?!

Hej!

En vädjan i lätt panik. Jag kör bil till fjällen och befinner mig redan i Luleå när jag inser vad jag glömt! Är det någon vänlig själ som sitter på nattåget mot Kiruna som är framme imorgon måndag 14:58? Kan jag i så fall be en kompis lämna till tåget när ni åker förbi Hudiksvall? Alt. be konduktören ta emot det och säga att det till er.

Svara med pm i så fall.

Håller tummarna!
Madeleine

Senast ändrad:
Förmodligen lite sent, men jag slängde på en koffert på nattåget (under min aningen mer olagliga studenttid) som en kompis sedan hämtade upp i Göteborg. Kofferten reste alldeles ensam, och det gick bra :).

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips