Hjälp med inlines köp

Hej
Jag behöver hjälp med var jag kan köpa inlines.
Jag har åkt lite innan så jag kan åka men är ingen proffs eller liknanade. Jag är typ mellan nybörjare. Jag vill ha inlines för åkning/fitness och har tänkt åka ca 5-6mil i vecka.

Jag letat och läst nu i 2 veckor om vilka som är bra och inte bra och k2 moto låter mycket bra. Har hittat Moto 84 och 80 för 140$ på amazon och skates.com men de hade 80$ frakt till sverige och då var det inte värt.
Nu letar jag efter webshop där jag kan hitta sånna i ungefär sån pris eller om ni har andra inlines som ni kan rekommendera för max 1200kr med frakt och allt

Inlnes är fetkul som träning! Om du inte redan provat så är det riktigt roligt att köra med stavar också. Jag har i fyra års tid kört med 84 mm hjul och är nöjd. Kan rekommendera SkatePro som butik, finns lite av varje där ide flesta prisklasser.

http://www.skatepro.se/c29.htm

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Månadens fråga: Vandring i Sarek – varifrån utgår du helst?

Har du vandrat i Sveriges största högfjällsområde? Då vill vi veta: vilken plats tycker du är bäst att utgå från?
Hej
tack för snabb svar :)
Nu har jag kollat runt och hittat K2 Exo för 1200kr och k2 Moto 80 Boa för 1450kr. Är moto värt 250kr? Moto har 2mm större hjul och stårtråd istället för vanliga sko snöre

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips